طراحی و نصب آسانسور وسط پله

taj
eitaainstagramwhatsup
چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ۰۱
(0)
(0)
طراحی و نصب آسانسور وسط پله

نصب آسانسور وسط پله

این روز ها نصب آسانسور در چشم پله (وسط راه پله) در ساختمان هایی مشاهده می‌شود که قدیمی می‌باشند و ساکنین آنها به دلایل متعددی تصمیم به نصب آسانسور گرفته اند. اما لازم است که بدانید نصب آسانسور در چشم پله ساختمان های قدیمی فاقد آسانسور متلزم رعایت قوانین و ضوابطی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

در گذشته الزامی برای نصب آسانسور در ساختمان ها وجود نداشت به همین دلیل بسیاری از ساختمان های بلند مرتبه (۵ الی ۶ طبقه) قدیمی وجود دارند که فاقد سیستم آسانسور می‌باشند اما اکنون با توجه به مقررات ملی ساختمان نصب آسانسور در ساختمان های ۳ طبقه به بالا الزامی است.

اکنون تمایل افراد به خرید و اجاره ساختمان های مجهز به آسانسور رفته به همین دلیل ساختمان های قدیمی برای رفع این مشکل با هماهنگی تمامی ساکنین اقدام به نصب آسانسور می‌نمایند و از آنجایی که در گذشته فضایی برای نصب آسانسور در این ساختمان ها در نظر نگرفته شده است در صورت امکان و داشتن شرایط، آسانسور را در چشم پله نصب می‌کنند.

 

 

ویژگی آسانسور وسط پله

  • یک متر بر ثانیه
  • بدون گیربکس
  • بدون موتور خانه

 

نصب آسانسور وسط پله در اصفهان

نصب آسانسور وسط پله در اصفهان : نصب آسانسور در چشم پله یک راه حل جذاب برای افزایش امکانات ساختمان است. در این روش، آسانسور به صورت عمودی در داخل چشم پله نصب می‌شود و با کمک یک درب شیشه‌ای قابل دیدن خارجی، مشاهده آسانسور در تمام طول پله امکان‌پذیر می‌شود.

استفاده از آسانسور در چشم پله به دلیل قرارگیری آن در فضای کوچک، مناسب برای ساختمان‌های با محدودیت فضایی است و باعث افزایش راحتی و سهولت برای ساکنین و بازدیدکنندگان ساختمان می‌شود.

لازم به ذکر است که نصب آسانسور در چشم پله نیازمند فضای کافی در داخل چشم پله است و همچنین باید با توجه به ظرفیت و نوع آسانسور، از لحاظ فنی و ایمنی آن را تأیید کرد. همچنین، برای نصب آسانسور در چشم پله به دلیل پیچیدگی و استفاده از قطعات خاص، نیاز به متخصصین متخصص و با تجربه دارید.

گالری تصاویر محصول
 سازه از قوطی فولادینما سکوریتی لمینت دار
 روملس ظرفیت ۶ نفرفوقالعاده حرفه ای
 محل قرار گیری موتور گیرلس در آخرین فضای سر پله
 حین اجراء
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
aronlift.ir