طراحی و نصب آسانسور کششی ساده

taj
eitaainstagramwhatsup
چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ۰۱
(0)
(0)
طراحی و نصب آسانسور کششی ساده

آسانسور کششی ساده

آسانسور کششی ساده یک نوع آسانسور است که با استفاده از یک سیستم کابل و قرار دادن وزن بر روی آن، بار را به بالا و پایین حرکت می‌دهد. در این نوع آسانسور، یک موتور الکتریکی از طریق کابل‌ها به صفحه کنترل متصل می‌شود و برای حرکت آسانسور، کابل‌ها از طریق چرخ‌های کابلی در پایین آسانسور عبور می‌کنند.

آسانسور کششی ساده به دلیل طراحی ساده‌ای که دارد، برای استفاده در ساختمان‌های کوچک و متوسط مناسب است. همچنین هزینه‌های نصب و نگهداری آن نسبت به دیگر نوع آسانسورها کمتر است.

به علت استفاده از کابل، برخی مشکلاتی مانند گیر کردن یا شکستن کابل می‌تواند در این نوع آسانسورها رخ دهد. بنابراین، لازم است که طریقه نصب و نگهداری آسانسور به صورت دقیق و با رعایت استانداردهای ایمنی انجام شود.

 

نصب آسانسور گیربکسی در اصفهان

آسانسور های گیربکسی معمولی جزء آسانسورهای روتین محسوب میشود که شرکت مهندسی آرون لیفت با اولین بازرسی از سمت اداره استاندارد موفق به گرفتن تاییدیه بازرسی میشود. درب شیشه ای با قاب استیل طلایی این نوع آسانسورها نمای بسیار زیبایی دارند.

 

آسانسور گیربکسی، یا همان آسانسور دارای گیربکس، نوعی آسانسور است که از گیربکس برای تغییر سرعت آسانسور استفاده می‌کند. در این نوع آسانسور، موتور الکتریکی با یک گیربکس به شافت آسانسور متصل می‌شود و سرعت حرکت آسانسور توسط گیربکس کنترل می‌شود.

استفاده از گیربکس در آسانسورها به علت داشتن قابلیت تغییر سرعت، امکان استفاده از آن در ساختمان‌های با ارتفاع بالا را فراهم می‌کند. همچنین، به دلیل داشتن گیربکس، سرعت حرکت آسانسور را می‌توان به صورت دقیقی کنترل کرد و درنتیجه احتمال وقوع حوادث ناگهانی کاهش می‌یابد.

لازم به ذکر است که نصب، تعمیر و نگهداری آسانسور گیربکسی به دلیل پیچیدگی بیشتر در مقایسه با سایر نوع آسانسورها، هزینه‌های بیشتری را در بر خواهد داشت. همچنین، برای نصب این نوع آسانسور، نیاز به فضای بیشتری در ساختمان وجود دارد.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
aronlift.ir